eBoi
Jak załatwić sprawę?
Sprzątanie ulic i chodników na terenie miasta Resko w latach 2017-2020
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątaniu ulic i chodników w mieście Resko, wyszczególnionych w załącznikach do wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. W ramach realizacji usługi Wykonawca bierze na siebie następujące obowiązki: 1) Sprzątanie wraz z wywozem zanieczyszczeń, polegające na cyklicznym zamiataniu jezdni i chodników, z częstotliwością określoną w Załącznikach; 2) Codzienne zbieranie papierków i innych zanieczyszczeń na terenach wymienionych w Załącznikach oraz sprzątanie wokół ławek na terenie miasta; 3) Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta z częstotliwością jeden raz w tygodniu; 4) W okresie zimy, jako uzupełnienie do akcji odśnieżania miasta: a) usuwanie piasku z chodników i obrzeży jezdni po ustąpieniu zlodowaceń, b) usuwanie śniegu, błota oraz zlodowaceń ze skrzyżowań, jezdni, przejść dla pieszych i parkingów oraz ich okolic; c) odbijanie śniegu i zlodowaceń ze studzienek burzowych w sposób umożliwiający spływ wody z jezdni i chodników, d) odśnieżanie dojść do gminnych obiektów użyteczności publicznej; 5) Usuwanie chwastów z powierzchni wytypowanych do sprzątania; 6) W dniu 1 stycznia każdego roku sprzątanie rynku w Resku – po spotkaniu noworocznym. 7) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres świadczenia usługi do postępowania z odpadami zebranymi z ulic, chodników i koszy ulicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. posiadać umowę z podmiotem, który będzie te odpady przekazywał na wysypisko lub w ramach posiadanych uprawnień Wykonawca będzie te odpady przekazywał osobiście. 8) W celu potwierdzenia właściwego postępowania z odpadami zebranymi z ulic, chodników i koszy ulicznych Wykonawca zobowiązany jest do każdej faktury załączyć kartę przekazania odpadów na wysypisko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 13.12.2016.13.17.42_Ogloszenie.pdf | 2016-12-13 13:17:42 | 166,0KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 13.12.2016.13.17.42_SIWZ-sprzatanie.docx Po terminie otwarcia ofert | 2016-12-13 13:17:42 | 202,4KB | 95 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 29.12.2016.11.37.37_zawiadomienie-uniewaznienie.doc | 2016-12-29 11:37:37 | 51,5KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 22.12.2016.13.42.03_informacja-otwarcie.docx | 2016-12-22 13:42:03 | 18,7KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 13-12-2016 13:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-12-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 29-12-2016 11:37 |