eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ponownie ogłoszony - Sprzątanie ulic i chodników na terenie miasta Resko w latach 2017-2020
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątaniu ulic i chodników w mieście Resko, wyszczególnionych w załącznikach do wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
W ramach realizacji usługi Wykonawca bierze na siebie następujące obowiązki:
1) Sprzątanie wraz z wywozem zanieczyszczeń, polegające na cyklicznym zamiataniu jezdni i chodników, z częstotliwością określoną w Załącznikach;
2) Codzienne zbieranie papierków i innych zanieczyszczeń na terenach wymienionych w Załącznikach oraz sprzątanie wokół ławek na terenie miasta;
3) Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta z częstotliwością jeden raz w tygodniu;
4) W okresie zimy, jako uzupełnienie do akcji odśnieżania miasta:
a) usuwanie piasku z chodników i obrzeży jezdni po ustąpieniu zlodowaceń,
b) usuwanie śniegu, błota oraz zlodowaceń ze skrzyżowań, jezdni, przejść dla pieszych i parkingów oraz ich okolic;
c) odbijanie śniegu i zlodowaceń ze studzienek burzowych w sposób umożliwiający spływ wody z jezdni i chodników,
d) odśnieżanie dojść do gminnych obiektów użyteczności publicznej;
5) Usuwanie chwastów z powierzchni wytypowanych do sprzątania;
6) W dniu 1 stycznia każdego roku sprzątanie rynku w Resku – po spotkaniu noworocznym.
7) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres świadczenia usługi do postępowania z odpadami zebranymi z ulic, chodników i koszy ulicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. posiadać umowę z podmiotem, który będzie te odpady przekazywał na wysypisko lub w ramach posiadanych uprawnień Wykonawca będzie te odpady przekazywał osobiście.
8) W celu potwierdzenia właściwego postępowania z odpadami zebranymi z ulic, chodników i koszy ulicznych Wykonawca zobowiązany jest do każdej faktury załączyć kartę przekazania odpadów na wysypisko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami do pobrania w sekcji poniżej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 29.12.2016.14.52.22_OgA_oszenie.pdf | 2016-12-29 14:52:22 | 161,0KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 29.12.2016.14.52.22_SIWZ-sprzatanie.docx Po terminie otwarcia ofert | 2016-12-29 14:52:22 | 203,4KB | 101 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 19.01.2017.14.34.01_zawiadomienie-wynik.doc | 2017-01-19 14:34:01 | 60KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 10.01.2017.13.48.53_informacja-otwarcie.docx | 2017-01-10 13:48:53 | 18,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 29-12-2016 14:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 29-12-2016 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 19-01-2017 14:34 |