eBoi
Jak załatwić sprawę?
BURMISTRZ RESKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY - STRAŻNIK MIEJSKI
Resko, 28 lutego 2013r.
BURMISTRZ RESKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY - STRAŻNIK MIEJSKI
-
Wymagania dla kandydatów na w/w stanowisko:
-
wymagania niezbędne - zgodnie z art.24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U.Nr 123, poz.779 ze zmianami):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ukończył 21 lat,
-
korzysta z pełni praw publicznych,
-
posiada co najmniej wykształcenie średnie,
-
cieszy się nienaganną opinią,
-
jest sprawny pod względem fizycznym i psychicznym,
-
nie był karany sądownie,
-
ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
oraz ukończył z wynikiem pozytywnym szkolenie podstawowe, o którym mowa w art.25 ust.1 wyżej przytaczanej ustawy o strażach gminnych.
-
wymagania dodatkowe:
-
posiada prawo jazdy oraz własny samochód,
-
posiada znajomość obsługi komputera.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
ochrona porządku w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej;
-
nadzór nad estetyką i porządkiem posesji prywatnych i ich otoczenia;
-
nadzór nad prawidłowym oznakowaniem ulic i posesji oraz estetyką napisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń;
-
sprawdzanie wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i zarządców budynków;
-
kontrola funkcjonowania wysypiska odpadów i przeciwdziałanie powstawaniu dzikich wysypisk nieczystości;
-
kontrola gospodarki wodno-ściekowej;
-
kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie Gminy prac inwestycyjnych i remontowych;
-
oddziaływanie na podmioty odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych, a w szczególnie w sprawach:
-
utrzymania porządku i czystości,
-
likwidacji zagrożeń w ruchu pojazdów,
-
systematycznego odśnieżania i likwidacji gołoledzi;
-
asystowanie przy pobieraniu opłat i podatków lokalnych;
-
informowanie właściwych organów o zauważonych awariach, przestępstwach lub innych ważnych okolicznościach zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu mieszkańców;
-
zabezpieczanie miejsc niebezpiecznych do czasu przybycia właściwych służb;
-
udzielanie ustnych pouczeń, wręczanie upomnień w zakresie naruszania obowiązujących przepisów o przestrzeganiu porządku publicznego i czystości;
-
wymierzanie w trybie i na zasadach określonych w prawie o wykroczenia kary grzywny przewidzianych w przepisach porządkowych;
-
kierowanie wniosków o ukaranie do Sądu;
-
zatrzymywanie osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz mienia;
-
usuwanie na koszt właściciela pojazdów, których stan wskazuje, że nie są używane jeżeli stanowią przeszkodę lub wpływają niekorzystnie na estetykę otoczenia;
-
składanie określonych sprawozdań Burmistrzowi;
-
współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną i innymi służbami odpowiedzialnymi za porządek i bezpieczeństwo mieszkańców;
-
wykonywanie czynności z zakresu kontroli ruchu drogowego określonych w § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 grudnia 2002 r. w sprawie kontroli ruchu drogowego (Dz.U. z 2003r. Nr 14, poz.144 ze zmianami);
-
prowadzenie zbioru danych o nazwie “Rejestr osób popełniających wykroczenia drogowe”;
-
wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie zakresu i sposobu wykonywania przez strażników gminnych (miejskich) niektórych czynności (Dz.U.Nr 247, poz.2473 ze zmianami), nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.”
-
prowadzenie ewidencji etatów, wyposażenia w środki przymusu bezpośredniego oraz wyników działań straży na podstawie art.9a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (Dz.U.Nr 123, poz.779 ze zmianami).;
-
wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie imprez masowych oraz o zakazie zgromadzenia;
-
realizacja zadań wynikających z realizacji programu ochrony bezdomnych zwierząt
3. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
kwestionariusz osobowy;
-
dokument poświadczający wykształcenie;
-
świadectwo ukończenia szkolenia o którym mowa w art.25 ust.1 wyżej przytaczanej ustawy o strażach gminnych.
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Resku, pokój nr 13, pocztą elektroniczną na adres resko@resko.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Resku, ul.Rynek 1, 72-315 Resko z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracownika- strażnika miejskiego, w terminie do 12 marca 2013r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.resko.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Resku.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 27-02-2013 15:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 27-02-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 27-02-2013 15:22 |