herb BIP - Urząd Miejski w Resku

www.resko.pl

Podstawowe informacje o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego

 

Każdy ma prawo do złożenia wniosku o ponowne wykorzystanie informacji publicznej. Ponownym wykorzystaniem jest wykorzystanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej informacji sektora publicznego lub każdej jej części będącej w posiadaniu podmiotu zobowiązanego niezależnie od sposobu jej utrwalenia (w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej), w celach komercyjnych lub niekomercyjnych, innych niż pierwotny publiczny cel dla którego informacja została wytworzona. Chodzi więc o każdy sposób dalszego wykorzystywania informacji publicznej, np. w produktach, usługach czy aplikacjach, przez przedsiębiorców, organizację pozarządową czy każdą zainteresowaną osobę.
 

Wniosek można przesłąć:

1) pocztą elektroniczną na adres: resko@resko.pl

2) za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) 

3) pocztą na adres:

Urząd Miejski w Resku

ul. Rynek 1

72-315 Resko 


Wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku. Jeżeli rozpatrzenie wniosku w tym terminie nie jest możliwe, Wnioskodawca zostanie powiadomiony o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.



Prawo do ponownego wykorzystania podlega ograniczeniom (art. 6 ustawy 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publiczego Dz.U. 2016 poz. 352):

1) wynikającym z przepisów o ochronie informacji niejawnych,

2) wynikającym z przepisów o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych,

3) ze wzglęcu na prywatność osoby fizycznej,

4) tajemnicę przedsiębiorcy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mateusz Jaworski 20-09-2016 07:23
Wytworzenie dokumentu: 20-09-2016
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 20-09-2016 07:45