Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Złożenie Skargi, Petycji i Wniosku

Urząd Miejski w Resku

72-315 Resko, ul. Rynek 1

tel. 913951503, 913951545

fax 913951205

 

ZŁOŻENIE SKARGI, PETYCJI I WNIOSKU

 

WYMAGANE DOKUMENTY

Skargę petycję lub wniosek można złożyć:

  1. ustnie do protokołu
  2. na piśmie

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Organ właściwy do załatwienia skargi i wniosku powinien załatwić skargę i wniosek bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Uzależniony od przedmiotu skargi, wniosku czy petycji, w szczególności jednak:

Zawiadomienie o sposobie załatwienia sprawy

ORGAN ROZPATRUJĄCY SPRAWĘ:

Burmistrz Reska

72-315 Resko, ul. Rynek 1

 

Skargi i wnioski przyjmowane są w każdy poniedziałek w godzinach od 1300 do 1600 przez Burmistrza a w razie jego nieobecności przez Sekretarz Gminy. W pozostałych dniach skargi i wnioski przyjmuje Sekretarz Gminy

TRYB ODWOŁAWCZY:

Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku służy prawo wniesienia skargi w trybie określonym w rozdziale 2 działu VIII Skargi i wnioski ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mateusz Jaworski 29-11-2011 09:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-11-2011
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 20-06-2013 07:43