Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Administrowanie zasobami lokalowymi Gminy Resko

1. Przedmiotem zamówienia jest administrowanie zasobami lokalowymi będącymi własnością Zamawiającego w budynkach należących do niego (1.668,21m2 w 33 lokalach) oraz budynkach w których Zamawiający jest członkiem wspólnoty mieszkaniowej (6.008,31m2 w 127 lokalach).

2.W ramach realizacji ww. usługi Wykonawca zobowiązuje się do obsługi finansowo-księgowej zasobów lokalowych w zakresie:
a) obliczania wysokości czynszu za najem lokali mieszkalnych i opłat za świadczenia w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
b) przyjmowania i ewidencjonowania należnych Zamawiającemu opłat,
c) przelewania wspólnotom mieszkaniowym nie będącym w zarządzie Wykonawcy zaliczek na poczet kosztów zarządu w części obejmującej zasoby,
d) przyjmowania rozliczeń ww. zaliczek od zarządców nieruchomości którym zostały one przekazane,
e) zawierania umów na usługi komunalne,
f) rozliczania się z dostawcami i wykonawcami usług komunalnych,
g) zawieranie i rozwiązywanie umów najmu (na uzgodnionym z Zamawiającym wzorze umowy) na podstawie decyzji Zamawiającego,
h) wydawania i odbierania lokali od najemców,
i) powiadamiania najemców i użytkowników lokali o zmianach wysokości czynszu i opłat za świadczenia w formie aneksów lub zawiadomień w terminach określonych w umowie najmu,
j) potwierdzania wniosków na dodatek mieszkaniowy oraz powiadamiania Zamawiającego o powstałych zaległościach czynszowych,
k) kontaktów z mieszkańcami w sprawach bieżącej eksploatacji mieszkań
i budynków,
l) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach i nieprawidłowościach, wymagających jego interwencji,
m) windykacji należności wynikających z najmu lokali komunalnych (zgodnie z zasadami określonymi w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ),
a także do innych czynności o których mowa w Projekcie umowy.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie.pdf 2009-03-10 14:07:05 60,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 14:07:05 149,5KB 29 razy
2 siwz_zalaczniki_2_do_6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 14:07:40 73,4KB 23 razy
3 siwz_zalacznik_1_projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 14:08:06 175,6KB 580 razy
4 siwz_zalacznik_4_do_projektu_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 14:08:28 843,1KB 38 razy
5 siwz_zalacznik_5A_i_5B_do_projektu_umowy_.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 14:09:58 3,5MB 21 razy
Wynik postępowania
1 uniewaznienie.pdf 2009-03-24 16:03:36 85,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Damian Kasprowiak 10-03-2009 14:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Mateusz Jaworski 10-03-2009
Ostatnia aktualizacja: Damian Kasprowiak 24-03-2009 16:03