herb BIP - Urząd Miejski w Resku

www.resko.pl

§ Samodzielne stanowisko ds. sekretarsko - kancelaryjnych i przeciwdziałania alkoholizmowi

Do zadań stanowiska do spraw sekretarsko - kancelaryjnych i przeciwdziałania alkoholizmowi (SKiPA) należy:

1) w zakresie spraw kancelaryjnych:
a) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastepcę Burmistrza i Sekretarza;
b) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
c) prowadzenie ewidencji korespondencji;
d) wprowadzenie do elektronicznego obiegu przychodzącej korespondencji;
e) prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej Urzędu;
f) przechowywanie oraz ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą tworzonej w Urzędzie dokumentacji;
g) udostępnianie materiałów archiwalnych znajdujących się w archiwum urzędu;
h) nadzorowanie przekazania akt do archiwum zakładowego;

2) w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi:
a) wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu;
b) prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń oraz wprowadzenie danych do CEIDG;
c) współpraca z Pełnomocnikiem oraz Gminną Komisją do Spraw Rozwiązywanie Problemów Alkocholowych;

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Jaworski 30-12-2005 11:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2011
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 19-01-2015 09:02