Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Kompetencje Burmistrza

Kompetencje Burmistrza:

 

1) reprezentowanie Gminy na zewnątrz;

2) prowadzenie bieżących spraw Gminy;

3) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;

4) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;

5) zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;

6) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;

7) rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań;

8) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej;

9) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;

10) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;

11) upoważnianie swojego Zastępcy, Sekretarza lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;

12) ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;

13) kierowanie realizacją zadań obronnych, obroną cywilną oraz zarządzaniem kryzysowym na terenie Gminy, wynikającym z obowiązków określonych w przepisach prawa;

14) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady Miejskiej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mateusz Jaworski 21-01-2015 07:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-01-2015
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 14-06-2019 07:34