eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na dostawę materiałów budowlanych w ramach zadania "Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego".
Ogłoszenie o przetargu
na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny
o wartości poniżej 30.000 EURO
zamieszczone dnia 01.08.2014r. na stronie internetowej www.bip.resko.pl
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Resku
znak sprawy ZP.271.10.14.ZPOF
- Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania „Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Resko reprezentowana przez Burmistrza Arkadiusza Czerwińskiego
Adres: ul. Rynek 1, 72-315 Resko
tel. 91 39 51 503, fax 91 39 51 205, e-mail: zamowienia@resko.pl - Rodzaj zamówienia: dostawy
- Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów budowlanych do magazynu Zamawiającego na terenie miasta Resko zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1. Parametry techniczne materiałów budowlanych określono w załączniku nr 4 (przedmiar).
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 .
- Dostawę należy zrealizować do dnia 17.10.2014r. Wykonawca na własny koszt dostarczy, rozładuje i rozmieści w magazynie Zamawiającego materiały budowlane będące przedmiotem zamówienia. Rozładunek odbędzie się wyłącznie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Resku, tj. od 7:15 do 15:15 w dni powszednie (pon. – pt.)
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Adres, pod którym można uzyskać dokumentacje przetargową:
- siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, pokój nr 20, w dni robocze, w godz. pracy Urzędu;
- adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja przetargowa: http://www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne.
- Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Tomasz Szpak dostępny pod nr tel. 531 722 291 oraz Kamila Jaworska, tel. 531 716 589, w godzinach pracy Urzędu.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w opakowaniu opisanym następująco:
Adres Zamawiającego „Oferta na dostawę materiałów budowlanych” nie otwierać przed 07.08.2014r. godz. 10:15
Adres składającego ofertę |
b) Dokumenty oferty winny być złożone wewnątrz opakowania.
c) Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3.
d) Opakowanie oferty powinno być zamknięte i zabezpieczone przed bezśladowym jej otworzeniem, gwarantujące zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia.
e) Dokumenty sporządzone przez wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną.
f) Oferta winna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
g) Oferta winna obejmować całość przedmiotu zamówienia.
- Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Urzędu Miejskiego w Resku, ul. Rynek 1,
pok. nr 13 do dnia 07.08.2014r. do godz. 10.00 - Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, pokój nr 13 (sekretariat), dnia 07.08.2014r. o godz. 10.15
- Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Kryteria oceny ofert: Najniższa cena zamówienia brutto – znaczenie 100%. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
- W prowadzonym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
- Przetarg może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert lub może być unieważniony bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków przetargu przed upływem terminu składania ofert. Informacja o zmianach zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.resko.pl w zakładce Zamówienia publiczne.
- Wynik przetargu zostanie ogłoszony na stronie internetowej www.bip.resko.pl w zakładce Zamówienia publiczne oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Resku.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 01.08.2014.12.29.53_ogloszenie.pdf | 2014-08-01 12:29:53 | 147,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 01.08.2014.12.29.53_zal_1_wykaz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-08-01 12:29:53 | 264,8KB | 210 razy |
2 | 01.08.2014.12.30.00_zal_2_projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-08-01 12:30:00 | 408,9KB | 56 razy |
3 | 01.08.2014.12.30.07_zal_3_oferta.docx Po terminie otwarcia ofert | 2014-08-01 12:30:07 | 25,9KB | 125 razy |
4 | 01.08.2014.12.30.14_ZaA_A_cznik_nr4_-_ksiazka_przedmiarow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-08-01 12:30:14 | 1,5MB | 64 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 06.08.2014.11.46.35_POPRAWIONY_zal_1_wykaz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-08-06 11:46:35 | 266,2KB | |
2 | 06.08.2014.11.46.42_POPRAWIONY_zal_2_projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-08-06 11:46:42 | 411,3KB | |
3 | 06.08.2014.11.46.50_POPRAWIONY_zal_3_oferta.docx Po terminie otwarcia ofert | 2014-08-06 11:46:50 | 26,1KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 06.08.2014.12.47.07_wynik-uniewaA_nienie.pdf | 2014-08-06 12:47:07 | 156,1KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 01-08-2014 12:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-08-2014 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 06-08-2014 12:47 |