Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

INFORMACJA W SPRAWIE PROJEKTU UCHWAŁY ZŁOŻONEGO W RAMACH INICJATYWY UCHWAŁODAWCZEJ MIESZKAŃCÓW GMINY RESKO

Szanowni Mieszkańcy!
Dnia 8 października do Urzędu Miejskiego w Resku, wpłynęło pismo potwierdzające utworzenie Komitetu inicjatywy uchwałodawczej uchwały w sprawie nadania nazwy "Rondo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy" skrzyżowaniu typu rondo położonemu w mieście Resko. Zgodnie z zapisami uchwały Nr VII/61/19 Rady Miejskiej w Resku z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej, oświadczenie o utworzeniu komitetu wraz z projektem uchwały wpłynęło do Przewodniczącego Rady i podlega opublikowaniu na stronie internetowej Gminy Resko pod adresem www.resko.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.resko.pl w zakładce Obywatelska Inicjatywa Uchwałodawcza. Od jutra tj. 12 października do 10 listopada br., Komitet będzie zbierał podpisy na listach poparcia dla publikowanego projektu. Z projektem uchwały można zapoznać się również w siedzibie Urzędu Miejskiego w Resku w pokoju nr 1. Aby projekt uchwały znalazł się w porządku obrad sesji Rady Miejskiej w Resku, potrzebnych jest minimum 200 podpisów mieszkańców, którzy popierają projekt. Dopiero wówczas Komitet złoży wniosek wraz z listami poparcia o ujęcie projektu w porządku obrad. Radni na sesji, zdecydują w głosowaniu o wejściu uchwały w życie. Wówczas dowiemy się czy propozycja mieszkańców będzie miała swój finał w postaci uroczystego nadania nazwy "Rondo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy".

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mateusz Jaworski 11-10-2021 11:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-10-2021
Ostatnia aktualizacja: - 11-10-2021 11:12