eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przebudowa oraz budowa drogi ulicy Majora Henryka Sucharskiego w Resku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową dla tematu:
Przebudowa oraz budowa drogi ulicy Majora Henryka Sucharskiego w Resku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Z zakresu realizacji zadania wyłączone są odcinki „I-J” oraz „A-B na kilometrażu od 311 m do 509,91 m”. Na odcinku „I-J” zainstalować należy jedynie kabel oświetlenia ulicznego wraz z bednarką jako ciąg obwodu oświetlenia odcinka drogi „A-B” i „G-H”
Ponadto zakres zadania obejmuje:
- demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego słupy i oprawy z demontażu przekazać należy Zamawiającemu,
- utwardzenie terenu pod gniazdo śmietnikowe o pow. 7,5 x 2 m, z kostki brukowej betonowej jak dla nawierzchni chodników wraz z obrzeżami 8x30x100 cm
- wykonanie oraz uzgodnienie z uprawnionymi instytucjami czasowej organizacji ruchu,
- wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym i załączonym projektem stałej organizacji ruchu
- zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu w drogach wojewódzkich
- przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
- utwardzenie terenu przy drodze na odcinku „C-D”. Utwardzenie wykonać należy z kostki brukowej betonowej 30x30 cm, gr 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze szarym. Powierzchnia utwardzenia z kostki brukowej 30x30 cm wykonać na powierzchni 70 m2, podbudowę pod planowane utwardzenie wykonać z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr 25 cm, na powierzchni 120 m2
- instalację rury dz40 HDPE w miejscach lokalizacji kabli oświetlenia ulicznego.
- opracowanie i wdrożenie programu zapewnienia jakości
- opracowanie i wdrożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowanie książki obmiaru robót lub innego dokumentu, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, pozwalającego na potwierdzenie wykonania robót budowlanych,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań: podłoża i nawierzchni, potwierdzających zgodność wykonania robót z projektem budowlanym, STWiORB.
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona do zasobu kartograficznego
- Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do realizacji typ/materiał nawierzchni utwardzonych zgodnie z Projektem Wykonawczym z zachowaniem wytycznych SIWZ.
- Ilekroć w Projekcie Wykonawczym mowa jest o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm rozumieć należy przez to kostkę betonową brukową w kształcie prostopadłościanu o wym. 10x20 cm gr. 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze szarym. Dla nawierzchni proj. zjazdów indywidualnych stosować kostkę betonową brukową w kształcie prostopadłościanu o wym. 10x20 cm gr. 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze grafitowym. Wzór kostki oraz układ brukarski zgodnie z załącznikiem.
- Stosować krawężniki betonowe proste i łukowe.
- Zakres zadania obejmuje również zakup i montaż słupa aluminiowego wys. 6 m na fundamencie betonowym wraz z trzema kamerami monitoringu.
- 3 kamery na słupie aluminiowym 6-cio metrowym, przy skrzyżowaniu ul. Chopina i Sucharskiego,
- 150 mb kabla zasilającego
- szafkę zasilającą przy słupie,
Specyfikacja techniczna kamer wg. załącznika.
18. Należy zastosować oprawy oświetleniowe i słupy zgodne z załączonymi rysunkami i zdjęciami (w załączniku) Należy zastosować słupy i oprawy oświetleniowe tożsame z istniejącym oświetleniem na ul. B. Prusa i Krakowskiej w Resku. Stosować słupy aluminiowe wysokości 6 m oksydowane na kolor naturalny.
19. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia do stanu, z przed rozpoczęciem robót.
20. Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
21. Wykonawca winien zgłaszać gestorom sieci wszelkie prace zanikowe realizowane w ramach zadania na ich sieciach.
22. Zakres objęty zamówieniem wycenić należy wg pozycji załączonych przedmiarów i projektów branżowych. Należy zwrócić uwagę na obowiązujący podział robót budowlanych na zakres „kwalifikowalny” i „niekwalifikowalny”, który jest objęty dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 oraz zakres dotyczący „robót uzupełniających”, który nie jest objęty dofinansowaniem. Wycenę należy opracować zgodnie z ww. podziałem.
23. Zamawiający informuje, że wzdłuż przebudowywanych i budowanych dróg zlokalizowane są budynki mieszkalne, mogące utrudniać prowadzenie robót budowlanych. W związku z powyższym na wykonawcy ciąży obowiązek organizacji prac w trwającym, ciągłym ruchu drogowym oraz sporządzenie projektów czasowej organizacji ruchu drogowego na przebudowywanych i budowanych odcinkach drogi.
24. W ramach zadania należy opracować Książkę drogi dla całego zadania tj. przebudowywanej i budowanej drogi.
25. Wskazane jest, aby Wykonawca zapoznał się na miejscu z wszelkimi okolicznościami realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzając wizję lokalną. W celu uzgodnienia terminu wizyty na miejscu realizacji zamówienia należy kontaktować się z przedstawicielami Zamawiającego wymienionymi w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami do pobrania w sekcji poniżej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 02.03.2017.12.21.15_OgA_oszenie-BZP.pdf | 2017-03-02 12:21:15 | 182,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 02.03.2017.12.21.15_SIWZ-Sucharskiego.docx Po terminie otwarcia ofert | 2017-03-02 12:21:15 | 275,4KB | 181 razy |
2 | zalacznik-8-sucharskiego.zip Po terminie otwarcia ofert | 2017-03-02 12:34:09 | 182,8MB | 171 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 14.03.2017.15.13.51_odp_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-03-14 15:13:51 | 39,5KB | |
2 | 15.03.2017.07.43.24_wezly.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-03-15 07:43:24 | 189,6KB | |
3 | 17.03.2017.09.46.55_odp_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-03-17 09:46:55 | 38,5KB | |
4 | 17.03.2017.09.47.08_ZaA_A_cznik_ukA_ad_brukarski.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-03-17 09:47:08 | 154,0KB | |
5 | 17.03.2017.10.44.56_odp_3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-03-17 10:44:56 | 34KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 29.03.2017.10.19.13_zawiadomienie-wynik.doc | 2017-03-29 10:19:13 | 64KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 21.03.2017.13.39.49_informacja-otwarcie.docx | 2017-03-21 13:39:49 | 19,1KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 02-03-2017 12:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-03-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 29-03-2017 10:19 |