eBoi
Jak załatwić sprawę?
§ Samodzielne stanowisko do spraw porządkowych i kadrowych
Do pracownika do spraw porządkowych i kadrowych (PiK) należy: 1) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi: a) kontrola funkcjonowania wysypiska odpadów i przeciwdziałanie powstawaniu dzikich wysypisk; b) kontrola gospodarki wodno-ściekowej; c) oddziaływanie na podmioty odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych, a w szczególnie w sprawach: a) utrzymania porządku i czystości, d) usuwanie na koszt właściciela pojazdów, których stan wskazuje, że nie są używane jeżeli stanowią przeszkodę lub wpływają niekorzystnie na estetykę otoczenia; e) składanie określonych sprawozdań Burmistrzowi; f) udzielanie ustnych pouczeń, wręczanie upomnień w zakresie naruszania obowiązujących przepisów o przestrzeganiu porządku i czystości; 2) nadzór nad prawidłowym oznakowaniem ulic i posesji oraz estetyką napisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń; 3) wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie imprez masowych oraz o zakazie zgromadzenia; 4) realizacja zadań wynikających z realizacji programu ochrony bezdomnych zwierząt; 5) informowanie właściwych organów o zauważonych awariach, przestępstwach lub innych ważnych okolicznościach zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu mieszkańców; 6) wykonywanie zadań operatora systemu monitoringu wizyjnego, określonych w odrębnym zarządzeniu; 7) współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną i innymi służbami odpowiedzialnymi za porządek i bezpieczeństwo mieszkańców; 8) w zakresie spraw kadrowych: a) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, b) przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, c) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych oraz rozliczanie urlopów wypoczynkowych, d) przygotowywanie świadectw pracy, e) ewidencja czasu pracy, f) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych, g) rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy, h) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie organizowania naborów na wolne stanowiska urzędnicze, i) prowadzenie sprawozdawczości statystycznej oraz innych wymaganych sprawozdań z zakresu realizowanych zadań, j) opracowywanie i aktualizacja procedur/zarządzeń właściwych dla realizowanego zakresu zadań. k) prowadzenie korespondencji wynikającej ze stosunku pracy, l) opracowywanie rocznego planu wynagrodzeń pracowników Urzędu oraz raportów i sprawozdań z jego realizacji, m) nadzór nad realizacją planu wynagrodzeń oraz dokonywanie jego okresowej weryfikacji, n) współpraca z Urzędem Pracy, o) organizacja staży w Urzędzie, p) przygotowywanie wniosków w celach naboru oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie organizowania prac społecznie-użytecznych, naborów na roboty publiczne, prace inwestycyjne i staże. r) prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu funduszu płac i zatrudnienia; s) spisywanie zeznań świadków w zakresie potwierdzenia wykonywania pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Jaworski | 30-12-2005 11:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-01-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 14-06-2019 07:56 |