eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na podstawie przepisów ustawy Kodeks Cywilny na dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Resku w roku 2018
UWAGA: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert w związku z erratą.
Ogłoszenie o przetargu
na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny
o wartości poniżej 30.000 EURO
zamieszczone dnia 13.12.2017r. na stronie internetowej www.bip.resko.pl
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Resku
znak sprawy ZP.271.23.17.ZPOF
-
Przedmiot zamówienia: Dostawy materiałów biurowych w roku 2018
-
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Resko reprezentowana przez Burmistrza Arkadiusza Czerwińskiego
Adres: ul. Rynek 1, 72-315 Resko
tel. 91 39 51 503, fax 91 39 51 205, e-mail: zamowienia@resko.pl
-
Rodzaj zamówienia: dostawy
-
Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Gminy Resko tj.:
-
Urzędu Miejskiego (ul. Rynek 1, Resko),
-
Ośrodka Pomocy Społecznej (ul. Boh. Monte Cassino 10, Resko),
-
Gminnej Komisji d/s Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (ul. Boh. Monte Cassino 10, Resko)
-
zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1.
Jeśli zaistnieje konieczność dostawy materiałów biurowych niewymienionych w treści załącznika nr 1, zamówienie tych materiałów będzie realizowane wg cen katalogowych obowiązujących u wybranego Wykonawcy.
-
Wszystkie instytucje wymienione w pkt 4 znajdują się w centrum miasta Reska i są oddalone od siebie jedynie o kilkaset metrów.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości artykułów, niż wyszczególniono w załączniku nr 1.
-
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na dostawy materiałów biurowych na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
-
Dostawy odbywać się będą na bieżąco od dnia podpisania umowy do dnia jej wygaśnięcia
i realizowane będą w odpowiedzi na zgłaszane wcześniej przez Zamawiającego pisemnie zapotrzebowanie. -
Zamówienie będzie realizowane w sposób ciągły - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018r.
-
Miejscem wykonania Zamówienia jest teren Gminy Resko.
-
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Adres, pod którym można uzyskać dokumentacje przetargową:
-
siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, pokój nr 20, w dni robocze, w godz. pracy Urzędu;
-
adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja przetargowa: http://www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne/z wolnej ręki.
-
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Łukasz Sobis dostępny pod nr tel. 91 39 51 503, wew. 37 od wtorku do czwartku w godz. 7:15 do 15:15.
-
Sposób przygotowania oferty:
-
-
Ofertę należy złożyć w opakowaniu opisanym następująco:
-
Adres Zamawiającego „Oferta na dostawy artykułów biurowych w roku 2018” nie otwierać przed 28.12.2017r. godz. 12.15
Adres składającego ofertę |
-
-
Dokumenty oferty winny być złożone wewnątrz opakowania.
-
Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2.
-
Opakowanie oferty powinno być zamknięte i zabezpieczone przed bezśladowym jej otworzeniem, gwarantujące zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia.
-
Dokumenty sporządzone przez wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną.
-
Oferta winna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
-
Oferta winna obejmować całość przedmiotu zamówienia.
-
-
Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Urzędu Miejskiego w Resku, ul. Rynek 1,
pok. nr 13 do dnia 28.12.2017r. do godz. 12.00 -
Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, pokój nr 13 (sekretariat), dnia 28.12.2017r. o godz. 12.15
-
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
-
Kryteria oceny ofert: Najniższa cena zamówienia brutto - znaczenie 100%.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
-
W prowadzonym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
-
Przetarg może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert lub może być unieważniony bez podania przyczyny.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków przetargu przed upływem terminu składania ofert. Informacja o zmianach zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.resko.pl w zakładce Zamówienia publiczne.
-
Wynik przetargu zostanie ogłoszony na stronie internetowej www.bip.resko.pl w zakładce `Zamówienia publiczne/z wolnej ręki' oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Resku.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 13.12.2017.13.20.18_ogloszenie.doc | 2017-12-13 13:20:18 | 47KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 13.12.2017.13.20.18_Zalacznik-nr1.docx Po terminie otwarcia ofert | 2017-12-13 13:20:18 | 34,7KB | 26 razy |
2 | 13.12.2017.13.20.25_Zalacznik-nr2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-12-13 13:20:25 | 268,5KB | 55 razy |
3 | 13.12.2017.13.20.32_ZaA_A_cznik-nr3.docx Po terminie otwarcia ofert | 2017-12-13 13:20:32 | 50,2KB | 49 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 20.12.2017.14.53.22_ogloszenie-zmiana-termin-errata.docx Po terminie otwarcia ofert | 2017-12-20 14:53:22 | 28,4KB | |
2 | 20.12.2017.14.53.29_Zalacznik-nr1-zmieniony.docx Po terminie otwarcia ofert | 2017-12-20 14:53:29 | 34,8KB | |
3 | 20.12.2017.14.53.36_Zalacznik-nr2-zmieniony.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-12-20 14:53:36 | 26KB | |
4 | 20.12.2017.14.53.44_ZaA_A_cznik-nr3-zmieniony.docx Po terminie otwarcia ofert | 2017-12-20 14:53:44 | 50,3KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 20.12.2017.14.53.22_ogloszenie-zmiana-termin-errata.docx | 2017-12-20 14:53:22 | 28,4KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 29.12.2017.12.43.33_zawiadomienie-wynik.docx | 2017-12-29 12:43:33 | 58,3KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 13-12-2017 13:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-12-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 29-12-2017 12:43 |