eBoi
Jak załatwić sprawę?
Dostawy materiałów biurowych w roku 2020
Ogłoszenie o przetargu
na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny
o wartości poniżej 30.000 EURO
zamieszczone dnia 11.12.2019r. na stronie internetowej www.bip.resko.pl
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Resku
znak sprawy ZP.271.34.19.ZPOF
- Przedmiot zamówienia: Dostawy materiałów biurowych w roku 2020
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Resko reprezentowana przez Burmistrza Arkadiusza Czerwińskiego
Adres: ul. Rynek 1, 72-315 Resko
tel. 91 39 51 503, fax 91 39 51 205, e-mail: zamowienia@resko.pl
- Rodzaj zamówienia: dostawy
- Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Gminy Resko tj.:
- Urzędu Miejskiego (ul. Rynek 1, Resko),
- Centrum Usług Społecznych (ul. Boh. Monte Cassino 10, Resko),
zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1.
Jeśli zaistnieje konieczność dostawy materiałów biurowych niewymienionych w treści załącznika nr 1, zamówienie tych materiałów będzie realizowane wg cen katalogowych obowiązujących u wybranego Wykonawcy.
- Wszystkie instytucje wymienione w pkt 4 znajdują się w centrum miasta Reska i są oddalone od siebie jedynie o kilkaset metrów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości artykułów, niż wyszczególniono w załączniku nr 1.
- Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na dostawy materiałów biurowych na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
- Dostawy odbywać się będą na bieżąco od dnia podpisania umowy do dnia jej wygaśnięcia
i realizowane będą w odpowiedzi na zgłaszane wcześniej przez Zamawiającego pisemnie zapotrzebowanie. - Zamówienie będzie realizowane w sposób ciągły - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ogłoszenie wraz z załącznikami - do pobrania w sekcji poniżej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 11.12.2019.10.41.29_ogloszenie.doc | 2019-12-11 10:41:29 | 56KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 11.12.2019.10.41.17_ogloszenie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2019-12-11 10:41:17 | 56KB | 28 razy |
2 | 11.12.2019.10.41.29_Zalacznik-nr1.docx Po terminie otwarcia ofert | 2019-12-11 10:41:29 | 33,7KB | 28 razy |
3 | 11.12.2019.10.41.35_Zalacznik-nr2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2019-12-11 10:41:35 | 22KB | 30 razy |
4 | 11.12.2019.10.41.42_Za_O__cznik-nr3.docx Po terminie otwarcia ofert | 2019-12-11 10:41:42 | 47,0KB | 26 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 02.01.2020.09.37.53_zawiadomienie-wynik.pdf | 2020-01-02 09:37:53 | 25,2KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 19.12.2019.15.15.12_informacja-otwarcie.docx | 2019-12-19 15:15:12 | 15,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 11-12-2019 10:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-12-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 02-01-2020 09:37 |