Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zapytanie ofertowe na usługę usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Resko

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Usunięcie, wywóz i utylizację wyrobów azbestowych z 23 obiektów na terenie Gminy Resko. Zadanie obejmuje demontaż pokryć dachowych zawierających azbest, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia poprzez składowanie, unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku, lub sam transport odpadu niebezpiecznego z miejsca składowania do miejsca unieszkodliwienia, unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku maksymalna ilość azbestu przeznaczonego do utylizacji wynosi ok. 94,40 Mg (ok. 5200 m2) w tym ok. 16,4 Mg do zdjęcia, wywozu i utylizacji oraz ok. 77,0 Mg  do wywozu i utylizacji.
  2. Termin realizacji zamówienia: od 03.08.2020r. do 30.09.2020r.
  3. Kryterium oceny ofert: Cena 100%

 

Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie zamawiającego, pokój 13 (sekretariat), za pośrednictwem poczty, faksem lub w formie elektronicznej na adres e-mail zamowienia@resko.pl

Termin złożenia oferty: ofertę złożyć należy do dnia 07.07.2020r. do godz. 1400.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zapytanie ofertowe - do pobrania w sekcji poniżej

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 30.06.2020.09.05.27_zapytanie_.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-06-30 09:05:27 15KB 13 razy
Wynik postępowania
1 04.08.2020.10.12.42_zawiadomienie-wynik.docx 2020-08-04 10:12:42 25,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mateusz Jaworski 30-06-2020 09:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-06-2020
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 04-08-2020 10:12