1) w zakresie drogownictwa:
a) zarządzanie i utrzymanie dróg gminnych i innych w ramach podpisanych porozumień,
b) utrzymanie zimowe ulic i chodników,
c) prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych,
d) organizacja wykonawstwa i nadzór nad wykonaniem i jakością robót drogowych,
e) współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji na roboty drogowe,
f) kontrola stanu utrzymania przystanków komunikacji publicznej,
g) prowadzenie okresowych kontroli stanu oznakowania dróg i przejazdów kolejowych,
h) rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
i) nadzór nad drogową komunikacją pasażerską na terenie Gminy;
2) w zakresie pozostałego mienia komunalnego:
a) nadzór nad funkcjonowaniem wynajmu stanicy i pola namiotowego w Starej Dobrzycy,
b) nadzór nad robotami interwencyjnymi oraz robotami publicznymi wykonywanymi na rzecz gospodarki komunalnej,
c) monitorowanie funkcjonowania oświetlenia ulic,
d) utrzymanie budynku Urzędu Miejskiego i targowiska,
e) nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej,
f) nadzór nad robotami publicznymi organizowanymi przez inne jednostki, wykonywanymi na rzecz gospodarki komunalnej,
g) sprzedaż składników majątkowych Gminy,
h) nadzór oraz organizacja robót wykonywanych przez pracownika gospodarczego,
i) odpowiedzialność materialna za powierzone środki trwałe i pozostałe środki trwałe znajdujące się na terenie miasta Resko, miejscowości Stara Dobrzyca oraz ścieżkach rowerowych zlokalizowanych na terenie Gminy,
k) organizowanie i odbiór robót wykonywanych na terenie zieleni miejskiej, w parkach gminnych
3) w zakresie gospodarki wodnej - nadzór nad robotami melioracyjnymi wykonywanymi na terenie Gminy;
|