Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

§ Samodzielne stanowisko ds. sekretarsko - kancelaryjnych i przeciwdziałania alkoholizmowi

Do zadań stanowiska do spraw sekretarsko - kancelaryjnych i przeciwdziałania alkoholizmowi (SKiPA) należy:

 

1) w zakresie spraw kancelaryjnych:

a) przygotowywanie pomieszczeń, obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę i Sekretarza,

b) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,

c) prowadzenie ewidencji korespondencji,

d) wprowadzenie do elektronicznego obiegu przychodzącej korespondencji,

e) prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej Urzędu,

f) przechowywanie oraz ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą tworzonej w Urzędzie dokumentacji,

g) udostępnianie materiałów archiwalnych znajdujących się w archiwum urzędu,

h) nadzorowanie przekazania akt do archiwum zakładowego;

2) w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi:

a) wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,

b) prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń oraz wprowadzenie danych do CEIDG,

c) współpraca z Pełnomocnikiem oraz Gminną Komisją do Spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Jaworski 30-12-2005 11:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2011
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 14-06-2019 07:50