eBoi
Jak załatwić sprawę?
§ Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno - prawnych i działalności gospodarczej
Do zadań stanowiska do spraw organizacyjno-prawnych i działalności gospodarczej (OPiDG) należy: 1) w zakresie spraw kancelaryjnych: a) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, b) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, c) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, d) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników Urzędu, e) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt, wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, f) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych; 2) w zakresie działalności gospodarczej: a) wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków o wpis do CEIDG, b) przekształcanie wniosków do CEIDG na formę dokumentu elektronicznego, c) współpraca z podmiotami gospodarczymi, d) prowadzenie rejestrów: działalności regulowanej, instytucji kultury oraz wynikających z przepisów ustawy o systemie oświaty; 3) w zakresie świadczenia wychowawczego: a) prowadzanie postępowań w zakresie przyznania świadczenia wychowawczego oraz wydawania decyzji w tych sprawach, a w szczególności: - wydawania decyzji zmieniających, uchylających, o odmowie przyznania świadczenia wychowawczego, o wstrzymaniu wypłaty świadczenia wychowawczego, o zawieszeniu prawa do świadczenia wychowawczego i o zwrocie nienależnie pobranego świadczenia wychowawczego, b) sporządzanie i przekazywanie sprawozdań rzeczowych z realizacji ustawy z zakresu świadczenia wychowawczego; c) przygotowywanie list do wypłaty świadczenia wychowawczego; |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Jaworski | 30-12-2005 11:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-01-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 14-06-2019 07:49 |